BIO kibernetski atest vozil
Uvod
Vsak premikajoči se predmet povzroča dinamično BIO kibernetsko transformacijo BIO energij. Te so običajno škodljive, lahko so tudi zdravilne, če ima predmet zdravilno obliko (šest ali osem kotne oblike, sinusna oblika strehe in snegolova itd. To sem opredelil kot Škodljivo Dinamično Bio Kibernetsko TRansformacijo (ŠDBKTR) ali Zdravilno Dinamično BKTR.
Imamo še statično BKTR, za vozila, objekte, infrastrukturo in predmete. Statična BKTR nastopi takrat, ko se vozilo in kateri koli predmet, velikost ni pomembna, nahaja na lokaciji BETA smrtnega žarka, ki je osnovnega premera 0,84 metra in lahko dosega velikost mnogo metrov ( mnogokratnik 4,24 metra) do več kilometrov in še mnogo več (PUŠČAVE).
V tem času se vozilo, voznik, potniki in katero koli blago (tudi nafta, bencin in plin) napaja (nasiči) s škodljivimi BIO energijami. To povzroči izvor vseh bolezni telesa in psihe (tudi toplo gredo !!!! itd.).
Škodljive BIO energije lahko odstranimo tako, da sebe ali blago postavimo v ALFA življenjski žarek in uporabimo osnovno metodo G-ALFA 1,2,3,4.
Da ne pozabimo !!!!
BETA smrtni žarki povzročajo dematerializacijo, ki se na cesti kaže kot luknje v asfaltu, makadamu in na kmetijskih površinah. Take lokacije lahko ugotovimo tako, da roko iz roba lokacije stegnete (potipate) naprej proti žarku. Občutki so lahko zelo različni in so odvisni od BIO kakovosti BIO sistema osebe. Luže so tipični indikator BETA smrtnih žarkov.
Če oseba na taki lokaciji dela ali spi ali se zabava, zanesljivo zboli in propade. Tu ne pomaga nobena reklama za postelje in posteljnino in tudi ne prav nobena zdravila. BETA smrtne žarke je potrebno izključiti. To lahko naročite le pri naši firmi.
Na kratko !!!!: Če je karkoli postavljeno v ALFA življenjske žarke in je pravilne oblike povzroča Statično Zdravilno BKTR, če je karkoli postavljeno v BETA smrtne žarke in je škodljive oblike povzroča Statično Škodljivo BKTR.
Če so predmeti škodljive oblike postavljeni v ALFA življenjske žarke, se žarek začne trošiti in se nekega dne preklopi v BETA smrtni žarek velikosti 4,24 metra. Tak BETA smrtni žarek se počasi povečuje v velikosti mnogokratnikov 4,24 metra. Tako so nastale puščave.
Topla greda je problem delovanje BETA smrtnih žarkov. Stroka pa je slepa in gluha. Informacijo o tem ima Državni zbor že od leta 2002. To lahko zelo enostavno dokažemo tako, da se reanimira ledenik na TRIGLAVU po metodi S-ALFA. Problematiko tega ledenika opazuje SAZU.
Kakšna je BKTR je odvisno le od oblike vsega kar uporabljamo. Velikost ni pomembna. Že pri vizitki z ostrimi robovi nastopi ŠBKTR.
Pomembna je tudi tehnologija in kakovost lokacije pri proizvodnji sestavnih delov vozila in uporabi sestavnih delov vozila pri njegovi sestavi. Vsa vozila so kovinske truge v katerih propadajo vozniki, potniki in blago, ki se prevaža.
Zato je potrebno izvršiti BIO kibernetski (BK) atest za vozilo in za vse kar uporabljamo.
Podrobnosti so opredeljene v tabelah D13, D33 za BIO kakovost vozil, v tabeli GX33 je naveden vpliv vozila na BIO sliko voznika, potnikov in tovora.
Da poenostavim: Ko izvršimo BIO kibernetski atest, preprečimo zelo škodljiv vpliv vozila na voznika, potnike in na blago, ki ga prevažamo. S tem si zagotovimo vrhunsko BIO kibernetsko zaščito telesa in psihe pred škodljivimi BIO energijami, ki jih vozilo na svoji poti prečka. Podrobnosti so navedene v tabelah D13, D33 in GX33.
Kar je nadvse pomembna ugotovitev, ki nam jo omogoča merilni sistem MS in IS33 VDP je sledeča:
1. Drugim uporabnikom cestišča, če imamo škodljivo oblikovano vozilo povzročamo BK poškodbe. Te so slej ko prej vedno razlog za njihovo prometno nesrečo.
2. Prometna nesreča je v vsakem primeru odvisna ob BK kakovosti voznikovega BIO sistema.Ta je odvisen od BKTR vozila. Prometna nesreča je v vsakem primeru odvisna ob BK kakovosti voznikovega BIO sistema na katerega vpliva zelo veliko dejavnikov, ki so zdaj merljivi z merilnim sistemom MS in IS33 VDP.
3. Kakovost in zdravilnost vsega kar uporabljamo omogoča le ekološka pridelava in predelava po metodi S-ALFA. Zrelost pri BK atestu za HRANO pokaže, kako kakovostna je lokacija proizvodnje. Gre za BIO vzorec in zdravilnost brez stranskih učinkov.
Povsem podobna problematika je pri letalih, ladjah in vesoljskih plovilih ter orožju !!!! Vsi osem kolesniki so napačno oblikovani !!!!
Nekaj primerov BK atesta za vozila so v nadaljevanju:
OPOMBA: Vpliv na okolico: minus - škodljiv, potencialna nevarnost za nesrečo, plus - zdravilen. Pri vsaki nesreči je potrebno analizirati tudi BIO sliko udeležencev nesreče in njihovih vozil. To so meritve BIO slike v tabelah D13, D33 in GX33, ter BIO sliko lokacije nesreče, ki se običajno zgodi v velikem BETA smrtnem žarku na cetišču in kjer koli.
Št. | Znamka | Vozilo | Tabela D13 D33 | Tabela GX33 | Vpliv na okolico |
1. | Jaguar | X TYPE | D13 D33 | GX33 | 16,67% |
2. | Jaguar | F-PACE R Sport | D13 D33 | GX33 | 14,30% |
3. | Citröen | C5 EXCLUSIVE | D13 D33 | GX33 | 13,10% |
4. | Toyota | HILUX | D13 D33 | GX33 | 1,80% |
Opomba: Večina PICK UP vozil ima vpliv na okolico zaradi napačnega oblikovanja do -100%. Škodljiv vpliv je odvisen od oblike dodatne opreme (okrogle cevi) in osnovne zasnove karoserije. | |||||
5. | Nissan | QASHQAI | D13 D33 | GX33 | 3,60% |
6. | Suzuki | VITARA | D13 D33 | GX33 | |
7. | Toyota | JARIS | D13 D33 | GX33 | 13,70% |
8. | Citröen | JUMPER | D13 D33 | GX33 | -100,00% |
9. | Subaru | FORESTER 2014 | D13 D33 | GX33 | 0,60% |
Opomba: Če bi sankam za prtljago dali pravilno obliko bi se vpliv na okolico spremenil iz +0,6 % na +13,1 % | |||||
10. | Citröen | SPACE TOURER | D13 D33 | GX33 | 3,57% |
11. | Citröen | C4 | D13 D33 | GX33 | 13,69% |
12. | Mini | Mini Morris Cabrio S2 | D13 D33 | GX33 | 13,69% |
13. | BMW | B3 E DRIVE | D13 D33 | GX33 | 2,98% |
Opomba: Ogromno napak pri oblikovanju, znotraj in zunaj. Pomembno je, da ni negativna BKTR | |||||
14. | Audi | Q3 QUATRO | D13 D33 | GX33 | -92,96% |
15. | Škoda | FABIA 16 V | D13 D33 | GX33 | -92,96% |
Opomba: Če bi sankam za prtljago dali pravilno obliko bi se vpliv na okolico spremenil iz -92,96% na -73.81 %. To kaže, da je ostali del avta zelo slabo oblikovan. | |||||
16. | Volvo | XC70 D5 AWD | D13 D33 | GX33 | -100,00% |
Opomba: Če bi sankam za prtljago dali pravilno obliko bi se vpliv na okolico spremenil iz -100% na - 52,98 % | |||||
17. | Volvo | XC90 D5 AWD | D13 D33 | GX33 | -100,00% |
Opomba: Če bi sankam za prtljago dali pravilno obliko bi se vpliv na okolico spremenil iz -100% na -52,98 % | |||||
18. | Audi | Karavan, ni oznake | D13 D33 | GX33 | -100,00% |
19. | Iveco | Tovornjak D3.0 PT Design GIUGIARO | D13 D33 | GX33 | 0,00% |
20. | Volvo | V70 2.4 | D13 D33 | GX33 | -100,00% |
Opomba: Če bi sankam za prtljago dali pravilno obliko bi se vpliv na okolico spremenil iz -100% na - 73,21 % | |||||
21. | Audi | Quatro S Line | D13 D33 | GX33 | -100,00% |